she works hard for the money, so hard for it honey

workworkwork. klockan 07:50 följde jag fridhemsgatan ner mot kuben. det var mörkt, kallt och jävligt. halt var det också. gjorde allt för att hålla mig på spirorna. inte nog med det så var jag  svintrött och frös för två.
i sju timmar flög jag omkring bland hyllor och räknade reservdelar. tiden gick hyffsat fort. lunch blev man bjuden på också. det var nå typ macaronicheese och kyckling, gött. det var ganska besvärligt att sträcka sig upp till dom högsta hyllorna och även böja sig till hyllorna längst ner vid golvet, eftersom jag har träningsvärk som ett cp. undra hur mycket pengar det blir. förra gången jag inventerade så fick jag sjuhelvetes massa pengar iaf :p timlönen var sjuk haha. om ni tror att jag klagar så har ni fel. felfelfel.

när jag har ätit tacopaj så ska jag vandra bort till jesus. där händer det grejer.

det blir inte sent ikväll heller. för klockan 10 ska jag vara i stallet, redo att genrepa till julshowen. då menar jag alltså att jag ska hinna åka dit, byta om, göra iordning hästen osv. och det går inte på en grisblink. jag måste väl kliva upp 8 eller nåt i den stilen. uuäääääh! jag får ingen sovmorgon på hela helgen :( feel sorry for me!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / slängkyss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0