Sammanfattning av år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? oh yes ^^
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? haha nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? thailand, tyskland, österrike, danmark
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? ja..
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? typ 13 juni, don't ask why.
8. Vad var din största framgång 2007? klubbmästare i hoppning :D
9. Största misstaget? att ge HAN en jävla chans!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, sjuk. halsfluss för första gången i mitt liv. bläfördig
11. Bästa köpet? kamera :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? typ gatufesten ;p
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja massor
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? oj svår fråga. kommer inte på någon
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och..
16. Vad önskar du att du gjort mer? vet inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hoppats för mycket
18. Hur tillbringade du julen? julen har inte varit än, men kommer vara hos mormor & morfar
19. Blev du kär i år? vad ska jag svara på den frågan. jag vet inte :/
20. Hur många one night stands? zeeero
21. Favoritprogram på TV? yo momma. haha nej nu skojar jag. prison break kanske
23. Bästa boken du läste i år? måste nog bli the dreamworld of a shopaholic som jag läste till engelskan
24. Största musikaliska upptäckten? öööhmm.. vet inte. lyssnar på så mkt blandat :p
25. Något du önskade dig och fick? kommer inte på nåt. vad otacksamt.
26. Något du önskade dig men inte fick? en häst? hähä
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? var med anna & carro på dagen. var hos jessi på kvällen och natten.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mja..
30. Vad fick dig att må bra? det är så mkt att det inte ens går att räkna upp allt.
31. Vilken kändis var du mest sugen på? peter reeegin <33 *dreegggla sönder*
32. Vem saknade du? i dunno
33. De bästa nya människorna du träffade? nya människor? he-he-he ehm.. lisa kanske :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0