peppaaah!

ikväll har jag peppat sönder inför nationellaprovet i matte c. vi har fått två gamla nationellaprov(från 2002 & 2005) som vi har fått kolla på osådär. jag provade göra båda två idag. och jag fick VG på båda haha fan va bra jag är :D bara därför kommer det säkert gå pissunge imorrn. men ni kan ju hålla en tumme för mig :)

jag och pappi var och handlade lite på ica kvantum NACKSTA förut. jag var ju tvungen att köpa nåt som jag kan äta under provet som håller på i hela FYRA JÄVLA TIMMAR. peeeeppppaaaaaaad! jag har iaf nyss gjort iordning en liten baguett med smör och skinka, sen ska jag ha mentos och tuggummi också ;p då klarar jag mig nog, hähä.

vi slutar efter provet. jag funderar på om jag ska glida omkring en sväng på stan då och kanske köpa lite julklappisar. har lite panik, har inte köpt nån än :| julklappspanik ohyeah! jag har ju mina aningar om vad jag ska köpa till några. men vad i hela friden köper man åt en far på 50 bast? en mor på 43 bast? morföräldrar/farföräldrar på 70+? klurigt värre. man vet ju inte vad dom vill ha/behöver. dom har ju redan allt ;/ eller dom har iaf pengar att köpa allt dom vill ha. och inte har man slöjd längre heller. så man kan inte "göra nåt fult som ingen vill ha, så därför ger man bort dom till någon släkting i julklapp". haha. aja, i will figure something out.


 

veckans avsnitt av andra avenyn finns på svt.se nu :D wiie! ska se ett nu.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0