nationelltprov i matematik c

today was the day. världens längsta matteprov. eller kanske inte. men det var långt iaf. 4 timmar. fast jag gick efter 3 :p fanns inte mer jag kunde göra tyckte jag. sista uppgiften var cpsvår. jag fattade inte vad jag skulle göra. så jag drog till med nån liten fin uträkning, fast dom i själva verket ville ha en funktion eller nåt hahaha :D men provet i helhet gick nog rätt okej :)

slutade typ 11:30. då åkte jag hem och bakade lite ^^ mummmsi. niggahballs. alltså inte SÅNA niggahballs. utan asså.. JA MEN ni fattar vad jag menar. går bara att baka en sort haha. så då åt jag dom samtidigt som jag kollade på två avsnitt av andra avenyn. fast innan jag gjorde det så skrev jag faktiskt lite på min samhällsrapport. duktig jossi :)

dagens middag bestod av PRINSKORV och nå ägg-grejs. haha ägg-grejs, va äckligt det lät :p men typ omelett då. noga. varför berättar jag om vad jag åt till middag :S aja. haha. efter middagen så åkte la familia ut till birsta en sväng. där provad jag ridhjälm. som jag ska få i julklapp (A) plus ett vitt hoppschabrak :) kan vara bra att ha när jag ska tävla.
vi gick även runt en sväng inne i birsta city. jag hittade en jättefin röd scarf som jag önskar mig i julklapp :)


just precis nu, sitter min lilla mor och syr elefantöronen och snabeln som jag ska ha på söndag. göllig jag kommer bli x)

det här vart ett ganska drygt inlägg. haha. but i know you love it ;)

nu ska jag duscha. sedan blir det till att bänka sig framför teven och desperate housewives.



Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusshej



carran

eller hur :D hur rolig som helst! vi måste ju nästan gö en repris!! haha eller??

2007-12-05 | 10:02:34 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0