magnus betnér är kungen

"du ska hålla käften stängd och suga min kuk! jaa men hur hade du tänkt att jag skulle göra då?"


nu är klockan 22:00 och Magnus Betnér-inget är heligt är slut. mer klockren människa får man ju leta efter. jag bara älskar honom. så jävla rolig, kärlek på han. bara för att han är så jävla bra så tänker jag börja och avsluta min blogg idag med 2 citat från dagens program.

naturdagen idag var.. ja va var den.. obeskrivlig. min grupp vann iaf julmobil-grejen. de gick ut på att man skulle bygga typ ett ängla-spel av en träbit, ett kopparbläck, en metallgrej och några små provrör. den skulle alltså både snurra och ge ifrån sig plingande ljud. och yes, vi lyckades. förstapris till oss - en medalj! (av choklad, men det hör inte till saken..)

jag blir ledsen. julen känns inte som den gjorde när man var yngre :( ååh, den där känslan. jag vill tro på tomten igen, jag vill längta så mycket till julafton att jag går och lägger mig 5 timmar tidigare än i vanliga fall, jag vill tycka att kalle anka är bra igen. jag vill älska julen igen. nu känns den mer som en börda. köpa julklappar till varenda jävel man känner för att få nånting helt ovärt tillbaka. nä nu var jag för hård. så är det inte alls. jag tycker om att ge bort saker till andra. det gör jag. men ändå.. julen är inte densamma :/


jag bjuder på en bild av våran julgran (det hänger faktiskt polkagrisstänger i den). känn julstämningen nu.



"jag tycker inte om när det går för fort. nä, men ta ett varv till då och kom tillbaka sen"


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pössi






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0