lucia

lucia är det idag. då ska man lussa. det gjorde inte jag. fy på mig. men jag har fikat lussekatter eller lussebullar eller vadfan du nu vill kalla det. det var gott i vilket fall som helst.

image55



det känns som att jag börjar bli sjuk. tung i huvudet och snorig. dumma immunförsvar! du har ju alltid varit snäll med mig. och nu helt plötsligt ska du backstabba mig helt utan anledning. dålig stil. kommer säkert vara sjuk på jullovet. dummadig!

min i-pod fick nå cpfel idag. och jag fick cpdamp. så allt var cp. den ville inte ladda. varken i uttaget eller i datorn. jag blev så jävla förbannad så jag ville kasta den i väggen. men NU vill den tydligen funka. jaja, tur för den att jag är för förlåtande.

idag hade jag bara en lektion. hähä :D började 12:40. dissekerade höna gjorde vi. den var med ägg! såg ut som (och kändes som!) potatisar, haha. alla ville klämma på dom stackars äggpotatisarna. sedan slutade vi 14:30. skoooent. då mötte jag upp mammsen på stan. jag köpte lite julklappar, så nu har jag inte så många kvar :)

tangentbordet har slagit gnistor. nä nu skojar jag :D men jag har faktiskt skrivit på min samhällsrapport idag. den är nog i stort sett klar :) så jag har i princip bara en engelska-filmanalys-krönika-grej, två biologilabbrapporter och ett diabetesprov kvar att göra i skolan innan jullovet. fast jag måste ju inte göra biologilabbrapporterna innan jullovet, men det skulle va skönt att iaf ha en av dom gjord.

och imorrn jag ska rida nåt bajsdressyrprogram som jag inte orkat lära mig. vet inte ens vilken häst jag ska rida. hoppas johanna är snäll med mig :p


Don't just look on the bright side of life; Live on it / lussepuss

sophie

men NAW din sötiss :D vi får ta en födelsedagsfika någonting i veckann =))) LOVE YOU! (and missesss a loot)

2007-12-14 | 08:21:57 | http://sophieo.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0