lill-lördag

en gastande mor kom in och väckte mig 11. vaknade med ett ryck. låg kvar tills hon tjatat x antal gånger att jag skulle kliva upp och göra mig klar. när jag var klar skjutsade pappa ner oss till stan. oja, vi var på stan precis som alla 894637384890399 andra. fast vi skulle bara till cleo. mamma skulle byta kedja till sitt halsband och jag skulle byta min ring som var förliten. jeffla korvfingrar. men ringen fanns inte i nån annan storlek, självklart! kollade på andra ringar men hittade ingen jag ville ha. blev lite smått less. fick ett tillgodokvitto och åkte hem.

har nyss ätit lite frukost. kollar nu på tv. det är bara massa skit på teven som vanlig. blubb. får väl komma på nåt annat att göra.

upd
nu sitter jag här igen. sorgligt men sant. jag hade så tråkigt förut att jag syselsatte mig själv genom att rensa bland mina kläder. det blev faktiskt en hög med kläder som jag inte ville ha. antingen var de för små eller för fula. två bra anledningar att göra sig av med det illa kvickt tycker jag. bara onödigt att dom ligger och skräpar och tar upp en massa plats i min byrå. så nu känner jag peppingen att köpa nya kläder :D nya kläder is the shit! jag vill gå på mellandagsrean imorrn. and i think i will :) måste bara hitta någon som vill följa med mig, inte så kul att gå själv. känner du dig sugen är det bara att höra av sig till mig :)

well, ska se om jag kan hitta nåt annat att syselsättamig med medan jag ändå håller på. tjingeling

call me


Don't just look on the bright side of life; Live on it / byebye aj

Jessica

Jag hänkar..!

2007-12-27 | 01:18:05 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0