julgran

heydär!
sitter här, nyss hemkommen från stallet. skulle egentligen inte dit, men anna tvingade mej! iaf så bjöds det på pizza. inte illa. sedan var det frågesport och skit haha. mitt lag kom näst sist, buhu. men bättre det än sist, CARRO ;)

snart ska vi klä granen tror jag :D myspys. ska sätta på en julskiva sen är det bara att klä på den stackars nakna granen. som i år är en plastgran. längesen vi hade plastgran nu. tror vi har haft riktig gran två år i rad. "men dom barrar ju så mkt" är en anledning till varför vi inte har det i år.

det var meningen att jag skulle ut på lite galej med hanna igår, men så blev det inte. min förkylning satte stopp för det. dumma! så istället åkte jag till anna och målade hennes fotostudio ;D eller det är inte en fotostudio än. men det kommer bli :D med ett lager till vit färg, nytt tak, lampor och grejer. kommer bli fett nice :D

Anna säger:
ja, vi  ska måla hela studion(världen) lilla Joss(mamma)

HAHAHAHAHA!





idag fyller mitt and år :D GRATTIS!! nu är du stor flicka ;D love<3



Don't just look on the bright side of life; Live on it / snörvel och puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0