jag är inte snäll( ????)

here i am! missed me? didn't think so :p

dagen började med argumentation. arrrrggghhumentation. det är inte min starka sida inte. men först fick jag vara debattledare, hah :D satt där i mitten och styrde upp allt ;) fast det fanns inte så mycket att styra upp om jag ska vara ärlig, mina klassisar var snela hestar. när det väl blev min grupps tur att argumentera EMOT FÖRBUD mot friskolor så söööööög jag kattpiss :( stammade som ett cp och visste inte vad jag skulle säga. jakerdålig, men det står jag för.

vad kan sägas om skoldagen förövrigt då? mjoo, vi fick ju glögg & pepparkakor av Biggan P, hon är gullig :) lätt den gulligaste läraren jag någonsin haft. jessi: teo ge jossi en pepparkaka så hon blir snäll teo: då måste hon ta hela burken!.. vaaaaaah?! är jag dum? :'|

image56


när jag kom hem ringde jag upp *censur*. dom hade ringt mig 2 ggr. sedan gick jag dit och hämtade *censur*. hihihihihihihihihihihihih *nervöst fnitter*

följde med mamms&papps och handlade på ica maxi förut. vi köpte köttfärs. (pause) naaaaaaaat! ofta lusekofta liksom, hahaha. att köpa köttfärs på ica är som att skjuta sig själv i tinningen och tro att man kommer överleva.

imorgon är det den otroligt roliga NATURDAGEN. på förmiddagen ska vi tydligen göra nån gruppaktivitet av något slag. hmmm. väldigt hemligt. på eftermiddagen bjuds det på juldans. för att förtydliga juldans: polka, vals och ringdans. jettekeeewl. hör min ironi.



Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusselikram

Jessi

Det var på tiden att den uppdaterades någogång. Och nej du är inte dum, inte efter hela burken pepparkakor, men det kanske var förmånga så att du blev velig istället?

2007-12-19 | 20:39:43 |
Anonym

Det var på tiden att den uppdaterades någogång. Och nej du är inte dum, inte efter hela burken pepparkakor, men det kanske var förmånga så att du blev velig istället?

2007-12-19 | 20:40:21 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Anonym

Bara för att mitt internet dampar och vet inte att han bara ska skicka allt 1 gång, utan han satsar på att skicka det MINST 2 gånger....

2007-12-19 | 20:41:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0