hopptävling

här sitter jag med en mörbultad arm. jag undrade nyss om min ömma och stela arm kommer klara tävlingen idag. men då påminde jag mig själv om ett av mina ordspråk, DET ÄR BARA ATT HÄRDA. what doesn't kill you makes you stronger. om jag inte blir förlamad eller nåt, för då blir jag ju inte starkare :S vem kom på det "what doesn't kill you makes you stronger". vilket skitsnack.

klockan 2 ska jag vara i stallet. då ska det byggas bana. sedan måste jag såklart gå den och lära mig den utan och innan, annars kan det lätt bli missförstånd mellan mig och harry den store om jag är osäker. men det ska det inte bli. såhär bra kommer det gå: galopp - skutt - galopp - skutt - galopp - skutt osv. det här med stilbedömning skrämmer mig lite. jag har bara hoppat på tid förut. vet inte ens vad eller hur dom bedömer. scaaaary shit. men vi ska bara ta det lugnt och försöka se snygga ut. haha.

nu ska jag äta pizza och ladda inför tävlingen. peppad som ett as :D uppdaterar när jag kommer hem, så ni får veta hur det gick.

upd
honey, i'm home!image73
ojojoj vad duktig min gosis var idag :) han hoppade fint. men killen har ju noll kondis :p började flåsa efter 6 hinder. och då var ju halva banan kvar. jag trodde helt seriöst att han skulle ramla ihop vilken sekund som helst. men han höll ut, tapper som han är.
nu undrar ni ju säkert hur det gick. vi var felfria i grundomgången. men när vi sedan skulle hoppa sista hindret så blev det ett litet missförstånd mellan harry och mig. jag ville svänga, men han ville hoppa ett annat hinder. det blev en dragkamp. häst vs människa. vilken svenne som helst kan ju lista ut vem som vann den dragkampen.. hästen såklart. såå jaaaa, han hoppade fel hinder och jag höll på att flyga åt helvete. men jag höll mig kvar. det resulterade i att vi blev uteslutna.
att han var helt felfri ända fram till sista hindret är ju inte fy skam :) det var ju trots allt hans första tävling. "lillen" :) jag tog hans tävlings-oskuld. nu är han en riktig man ;)
jag är nöjd med min insats. höll ihop galoppen ganska bra tycker jag. även fast jag hade lite ont i min arm. men somagt, häääärda är det enda rätta.
titta vad fin han är min gosis :)


matdax nu. magen skriker.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramis




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0