harry boy

ikväll har jag hoppat harry. det gick jättebra :) förutom att han rev ett hinder, men det är ju sånt som händer. skulle först inte få rida han idag, för han travade inte "rent". det såg ut som att han hade ont i ena frambenet. men det fanns ingen annan häst jag kunde ta, så skulle rida bara dressyr på honom istället. men då travade han "rent". lyckan var gjord :D och han hoppade finfint, storharryboy<3
så om en vecka ska jag hopptävla honom. första gången han tävlar. startlistorna har redan kommit ut på hemsidan, här går det undan! det är 19 startande i min klass. och jag är sist. men dom vill ju såklart spara de bästa till sist ;) hähä

idag har jag & syrran varit på stan och köpt lite julklappar. så nu är alla fixade. känns bra. när vi var klar på stan åkte vi och hämtade morfar, då åkte vi ut till birsta en sväng. han köpte en dataväska till syrran, för 699 SPÄNN! inte billigt inte :O sedan åkte vi hem till mormor & morfar där mormor bjöd på julgröt :) det var gott.

nu tittar jag på bruce den allsmäktige. är trött så ska väl snart sova.
GUD vilket ointressant blogginlägg det här blev. förlåt. skriver kanske ett roligare imorrn.

Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusshej

Jessi

Haha din morfar är rolig =) du har ärvt din rolighet efter honom.

2007-12-21 | 22:20:57 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jasso

Fråga om vi inte ska spela knubb till sommaren. Jag har äntligen hittat någon som är sämre än mig på det =)

2007-12-21 | 22:22:18 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0