dan före dopparedan

yeas, that's today. känner noll julkänsla, och det är piss.

förmiddagen spenderade jag med mina flicks äääna and cäääro. jag åkte till carro vid 12. med mig hade jag pepparkaksdeg ;) som jag hade bakat heeelt själv. (pause). naaaaaat. köpte den på ica på kuken. iaf så bakade jag & carro pepparkakor (eller var det negerkakor?) medan vi väntade på anna. jag vill pointera att anna sa att hon skulle komma 1. hon kom halv 3. hahaha. jävla tidsoptimist :p när hon äntligen fått sitt äässss till carro så fixade vi med glasyr. eller det var jag som fick kleta på haha ^^ det vart inte särskilt vacker. typ 10 pepparkakor fick glasyr, resten av dom fick ingen. och med resten menar jag ca 50st haha.
carro blev iaf glad för sitt stora paket tror jag, och josse blev avundsjuk ;) för att ni ska få ett humm om hur stort paketet var så kan jag meddela att det var ca 80x75x25cm x)

klockan kvart i 4 så kom mamma & pappa och hämtade mig hos carro. då åkte vi och hämtade syrran i skönsberg. sedan bar det av till kungsnäs och farmor & farfar. min farbror roger var där också. vi åt lite julmat osådär. fick två kuvert med mig hem, höhö :)

now here i am. i väntan på bättre tider, som jag brukar säga. men nu väntar jag väl på syrran. vi ska se nightmare before christmas eller va den heter. den med skeletten. hon har tydligen det som tradition. så fine with me. den är ju lite bra. sova här ska hon göra också. i MIN säng! hon får skylla sig själv. jag rör mig som en jävla ål på natten. har jag hört.. haha


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussen

Anna

haha nej fan xD ja skulle bli hämtad av pappa ett, och de tar 30-40 min hem. +att ja skulle till stallet och titta in & utsläppslistorna under lovet. va hemma tio i 2 och kasta i mig macka. Måste förklara mig nu;D hade ja vart me hade dom troligtvis blivit ännu mörkare så (a)

2007-12-23 | 19:48:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0