dan före dan före dan före julavslutningen

efter lite påtryckning från min sida, har roy äntligen lagt ut laborationen/dissekeringen av hönan på sin fina hemsida (netkurs.se). så nu kan ni, alla TACKSAMMA(?) classmates, skriva eran labbrapport. VARSÅGOD!

åt nyss helvetiskt (är det ens ett ord?) starka biffar. fysatan vad starka dom var, det brann i käften på mig! eller det kändes som det iaf. det var nog inte långt borta. sofie skulle förmodligen ha dött. vem kom på att man skulle äta stark mat egentligen? vad är det för fel på mild mat? jag vet iaf att jag inte tkr om att äta mat som känns som en jävla brännässla i min lilla mun. nejtack till det. slutsats: stark mat is not the shit!

pappas julklapp är köpt. ligger just nu i min lilla svarta (min lilla svarta är inte en klänning, utan i själva verket en väska). i birsta införskaffade jag denna geniala julklapp. mer än så får ni inte veta. för man vet ju aldrig vem som läser. någon kanske skvallrar för min stackars lilla pappa, och då blir ju han ledsen, utan någon som helst spänning på julafton. så därför väljer jag att hålla trut finger.

ett "fint" litet julkort damp ner i våran brevlåda idag. kortet föreställde en unge (ni vet sånt där fint kort man kan göra i en fotoaffär på sina egna "urgulluga"(!) barn) på typ 4 bast. julkortet var skickat till Margareta Lindberg, med rätt adress och hela köret. hmmm.. vart ska jag börja?! för det första: det finns ingen som heter Margareta i förnamn som bor här, dock heter både mamma och jag Margareta i andranamn. för det andra: inte en käftjävel känner igen ungen som tydligen heter Ella. då börjar man ju undra, vem i hela denna julefrid skickar ett julkort till någon som den inte ens vet namnet på?! störda människor finns det vill jag lova. man slutar aldrig förvånas.
OCH NEJ vi kommer inte sätta upp din "urgulliga" unge på vårat kylskåp.

ikväll ska jag fira min and som fyllde hela sjutton år i söndags. vi ska fika lite på stan och så ska hon få sin present :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss & kram

Anonym

Taskigt att inte sätta upp den bilden på kylskåpet må jag då säga.

2007-12-18 | 17:52:52 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0