dagen efter

heyhey hoes
åt pizza till frukost, juldagen till ära liksom. det var riktigt gott. fettdrypande gott. när jag hade borstat gaddarna pillade jag lite på mina nya saker. la ner mitt smink i min nya sminkväska, stoppade ner alla sedlar i samma kuvert och alla körlektioner i ett annat kuvert. sprutade på mig lite av min nya parfym. den luktar mmmums. plockade sedan med mig lite marsipan och chokladkolor till sängen, där jag satte mig och kollade på ett avsnitt av andra avenyn. nu vill jag se nästa avsnitt det verkar sjuukt spännande. tihi.

det är trollkarlen från oz på ettan nu. där kan vi snacka om en film som är jävligt skickligt gjord. eller.. iaf för att vara så gammal. toto är sööötis, påminner om elvis :D

såhär "dagen efter" ska man ju bara ta det lilla lugna. och det är precis vad jag tänker göra. äta godsaker och kolla på tv, typ. om ni har tråkigt kan ni ju alltid slå en pling så kan vi ha tråkigt tillsammans.



pics from yesterday.
1. frukostbordet 2. gröten 3. elvira glad 4. pappa skär upp skinkan, elvira vill ha 5. pappa äter kanel&socker med gröt (inte tvärtom) 6. jag fick mandeln!! 7. mormor&morfars julgran 8. matbordet (kolla dom snygga chokladrenarna) 9. glögg 10. vi kollade på simpsons 11. morfar glad 12. julklappsutdelning 13. tre generationer: syrran, mamma och mormor 14. elvira fick också julklapp



So long!

Don't just look on the bright side of life; Live on it / kjamz






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0