bussjävel

dagen började mindre bra. dumma cptvåan var sen till stan så jag missade både trean och ettan. jävlaskitbuss! så där stog jag och frös i en kvart. när klockan var 08:40 (då vi började) kom schmidt. han trodde att vi började 09:00 som vanligt. bussen kom typ 08:45. kom till skolan typ 08:55. och varken jag eller schmidt visste vilket klassrum lektionen var i. schmidt kom på en smart (trodde vi..) idé. vi skulle börja kolla längst upp sedan gå hela vägen bort till ivik tills vi hittade rätt. efter mkt springande stog vi där i ivik, helt förvirrade. våran klass fanns ingenstans. då kom schmidt på att vi är längst upp i hörnet i fysiksalen. så då vare bara att lägga benen på ryggen och springa dit. då stog johan och höll sitt tal. och då ville vi ju inte klampa in och förstöra hans redovisning, så vi väntade utanför tills han var klar. då gick vi in. sisådär 20min sen hahahahaha!



har nyss ätit lite gooo fika och kollat på sista avsnittet (för den här veckan) av andra avenyn.

final i top model sthlm ikväll. jag vet inte vilken jag vill ska vinna, har ju bara sett några få avsnitt. men finalen måste man ju nästan se. men vad ska jag göra tills klockan blir 21:00 då? det vettefan. typ skriva klart engelskan kanske. kanske. får se om jag hittar orken.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss

Jessica

Bussarna skulle behöva bli mer synkade, för det är fan så där jämt. Jag tycker du ska ringa gösta så han kan fixa det.

2007-12-12 | 21:23:26 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0