bio<3logi

tack amanda för att jag kommer få godkänt på biologiprovet. utan dig skulle det inte ha gått. tack igen.

kemin och matten kändes bara jobbiga och onödiga. eller kemin var jobbig och matten var onödig, rättare sagt. bläblä.

asså kan ni fatta det här: mamma slutade 12:00 idag. och vad får man till middag? torsk och potatis! VAAAAAH?! hon har ju haft halva dagen på sig att fixa värsta gourmémiddagen. men icke. nu kanske jag är lite orättvis. men jag är hungrig, och jag vill inte ha torsk och äckelpotatis!!

på tal om ingenting.. så rev jag mig på ett papper eller nåt liknande för några veckor sen. och det är fortfarande ett jack. det har typ blivit ett ärr :O buhuhu. mitt fingeravtryck på höger pekfinger är paj.

jag vill ha pepparkaksdeg, fast chokladbollar går också bra.. får se vad jag fixar sen ;) jag ska ju trots allt äta äckelmiddag.

imorgon slutar vi innan lunch. 11:30. det skulle ha varit jätteskönt, om man inte skulle vara tvungen att skriva samhällsrapport. fast det behöver jag ju inte göra kom jag på :D för rapporten ska ju inte vara inne förrän typ efter jullovet. yeeees! viktigt!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciaociao




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0