3 provresultat på 1 dag

jag har kommit på att jag underskattar mig själv hela tiden. fick tillbaka 3 prov idag (ett på varje lektion, hah) och på 2 av dom proven så var jag TVÅ jävla poäng från MVG(!)
biologiprovet - två poäng från mvg. nationellaprovet i matte c - två poäng från mvg.
hej mitt namn är josefin "två poäng från mvg" lindberg x) lite småsurt faktiskt. surt sa räven. nu undrar ni säkert vad jag fick på det tredje provet. och såhär gick det: 22,5 poäng av 27 möjliga = VG. bra jobbat av mig. 3 VG på en dag. wiiiho! känner mig stolt äver mig själv när jag är sådär nära och nosar på mvg-gränsen ^^

påväg hem från skolan stannade jag i stan och köpte med mig lite mat från subban, välförtjänt :) och mkt gott, som alltid.

skickade nyss in min utomordentliga engelskafilm-krönika. haha det blev nog G+kvalitet på den. dåligt av mig med andra ord :p


kom ihåg en sak mina vänner: det finns inget botemedel mot livet, det är 100% dödlighet


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramis




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0