Tomat vs Kines

Idag har jag varit med mammsi på fläsian och solat. Det blåste ganska kraftiga vindar. Nästan kulingvarning :O eller vad vet jag om kuling? när är det kuling på richterskalan? Inte för att blåst kanske har någonting att göra med jordskalv? nej, nu har jag svävat ut för mycket känner jag :P Vidare till solning, vilket leder till bruna kroppar, vilket var mitt mål med dagen - att bli brunare. Och javisst lyckades jag! För tack vare blåsten så kände jag inte att det kanske var dags att lägga mig på magen och sola ryggen ett tag. Nejnej, jag satt där i solstolen och solade framsidan. Och ja, som ni befarar så brände jag mig i ansiktet, så nu är jag RÖD. blä. Och till råga på allt så ser jag ut som en kines på "bakkroppen" (JA ni såg rätt, bakkroppen!). Kan det bli mycket värre? Röd som en tomat i ansiktet och gul som en kines ända från nacken ner till hälarna! Men min mage blev brun ^^ Det är ju alltid nåt, eller hur? :D
Jag vill gärna att denna röda färg i mitt ansikte ska övergå i en mer brun nyans. inte sen utan NU! orka gå omkring och se ut som en tomat, NEEEH :|

Mot kvällskvisten drog jag och carro våra snygga ass ner mot kubenplan. Där spelades det förfullt. Kuben i svart/gult och Timrå i vit/blått. Kuben fick stryk med 2-1. Så kan det gå. Synd för dom, menar jag.

Efter matchen gick vi till carro och satte oss vid datorn och snackade med folk.
När klockan slog ca 23:08 var jag tvungen att gå hem i regnet (observera REGNET). Tur för mig att jag fick låna ett parrraflax av carro, som hon förövrigt köpt på granit.

Nu vet jag inte riktigt vad jag är på för humör. Sitta vid datorn och häcka utan några somhelst sociala människor eller gå och sova även fast jag inte är tillräckligt trött för att kunna somna? Svårt, mkt svååårt.

Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss

caraa

HAHA :D oooja, våra snygga ass

2007-08-18 | 00:08:50 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0