I believe forgiveness is the key to your own happiness

Jag stod mitt i rummet och frös häcken av mig samtidigt som jag försökte komma på vad i hela världen jag skulle ha på mig en augustidag när det är 10grader ute. Det är klurigt vill jag lova. För man vill ju inte se ut som en påpälsad eskimo bara för att det råkar vara endast 10 grader ute, men man vill ju heller inte ta på sig tunna sommarkläder. Det tog säkert 20 minuter innan jag hittade nåt som dög. Eftersom det tog så lång tid att välja kläder så var jag tvungen att kasta i mig frukost (även fast jag inte var hungrig..), sedan försöka fixa håret någorlunda, blev kaosartat iaf ;/ sprang därefter till bussen. Men det var onödigt att springa, för jag fick ändå stå och vänta 5 minuter.

När jag kom till skolan gick jag & jessi till aulan. Där vi gjorde en läsförståelse. Samma som förra året. eeeH? :S
Efter det hade vi bara en lektion kvar. Matte. Vi fick nya matteböcker och planering o hejohå. Jag & jessi jobbade flitigt. Vi kunde alla uppgifter, det händer inte ofta vill jag lova :p Så nu känner vi oss ganska stolta.

Slutade 11:35. För vi hade no english. Skoent.
Eftersom jag inte hade något bättre för mig så gick jag på stan med jessi en snabbis. Hjälpte henne att hitta en väska, som hon förövrigt köpte. När det var avklarat var jag svinigt sugen på en macka, så då gick vi till Subway. En toastad macka med sesamfrön, grillad kyckling, grönsaker och vitlöksdressing. MMMMMMMMM, mummmsigt :D
Tog en macka med sesömfrön för att känna mig lite nyttigare, än om jag skulle tagit ljust bröd. Köpte även en Bon Aqua päron istället för en dricka. Nu kan jag vara nöjd med mig själv. Kanske inte helt jätte nyttig. Men lagom nyttig ^^ eller nyttigare än vanligt kanske man ska säga, haha.


Imorrn ska vi till sidsjön med ROY RESARE. Jag längtar inte.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramhej



niklasb

Jag var först här=) Skönt.
Aaa fyfan vad kallt det är ute nu, håller med..

2007-08-29 | 18:46:51 | http://niklasb.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0