Go Harry! Kolla killen, han är häftig!

Tonight har jag varit på bio med min älskade ANDRÉ :D år sen sist. Vi såg iaf Harry Potter. Jag vet vad ni tänker nu. Men ge er, han är cooool! Det vet alla!
När vi satt på navet och väntade på bussen så satt det vääärsta typ kinesgänget där. Småbarnkineser. Det var tydlig att dom ville ha oss! :O hahahaha. Ena killen hade långa svarta naglar, eeuw.

Tidigare idag var jag med henry. Vi såg Silent Hill. SÄMST. Se den inte. Nu kan ni inte säga att jag inte varnade er.

Det var onödigt. Men du var dum bunny :(

Det blev en kort blogg idag. Men jag känner mig fåordig. Så sry. Ni får en bild på Harry Potter som kompensation ;)

Harry Potter

ps. jag tycker inte om likmaskar. inte voldemort heller, han har ingen näsa :|


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramar




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0