australien - here we come!

Hejje!

Känner att jag måste uppdatera nu innan vi drar till Australien. Imorgon åker vi till Arlanda och sover på hotell, sedan på Onsdag runt 11 lyfter planet. Vi kommer fram till Perth på torsdag kväll. Jag kommer inte att ha någon mobil med mig, så det är ingen idé att försöka nå mig via den.

Sååå förutom det så kan jag avslöja en liten hemlis. Till sommaren kommer jag, som det ser ut nu, att flytta längre söderut. Var och kollade på en lägenhet igår, men hyresvatal ska skrivas innan man vågar ropa hej. Kommer fortfarande att läsa ett tredje år på högskolan här i Gävle. Det blir lite pendling bara, men det är smällar man får ta. Att åka tåg är ju kul(?)

Anyways.. God jul och gott nytt år mina vänner! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0