sis-talk

HEEEEEEEEEEJ!

För ca en timme sedan pratade jag med min australienska syster. Har inte träffat henne sedan januari, och kommer inte få träffa henne förrän i december. Så kan det gå. Hon vill att jag ska skicka ett paket innehållande en star wars-tisha, en dosa snus, nhl-09 ps3-spel, en sportbh och ett par koss-hörlurar. Får väl ta och göra det då. Har väl inte så mycket planerat inför imorgon (förutom att äta våfflor! våffeldagen!!), så fixar väl det dådå kanske. Snabba ryck!

Idag ska jag hem en liten sväng och droppa lite stuff. Sen styr jag iväg mot ridskolan tror jag. Kolla på lite lektioner. Det får bli min onsdagskväll det.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0