full rulle

Hallå där!

Här sitter jag och vilar. Kom hem från stallet för cirkus en timme sedan. Jag och Petra red ner till ridhuset och trimmade lite. Klantig som jag är så glömde jag att ta med mig mina ridvantar så nu har jag jättesköna köttsår och blåsor... Plåstrade om mig själv när jag kom hem. Ska ju rida både imorgon och i övermorgon också, och då vore det ju bra om jag kunde hålla i tyglarna som en normal människa. Ett ridpass imorgon och TRE(!) ridpass på fredag. Jesuskristus. Inte alls fullt upp... Haha. Men det är roligt :)

Om en halvtimme ska jag vandra ner mot tvättstugan. Har inga rena underkläder kvar, så jag är så illa tvungen. 16:00-19:00. Jobbig tid. Ska försöka hinna klämma in en middag där också. Good luck chuck.

See ya when I see ya.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0