är heeeeelt...

... SLUT! En av tvättmaskinerna var trasig så det blev ännu mer spring upp och ner för vägen än vanligt... Mellan varven hann jag iaf fixa ihop lite pannkakor. För att ha varit pannkaks-stekar-oskuld så gick det ganska bra. Bättre mot slutet. Ätbara var dom iaf. Dessutom har jag lunch till imorgon. Middag ska jag äta med min mor & far innan vi ska åka till stallet och kvällsfodra. Dom är så snälla som hjälper mig :)<3

Det har varit kaos utanför mitt fönster. En bil och en buss har kört fast. Bärgningsbilen kom efter ett tag, men det tog ca en halvtimme innan den fick loss bussfanskapet. Nu är dom äntligen borta och det har blivit lugna gatan. Gruvar mig för att försöka komma härifrån med bilen imorgon. Men det tar vi imorgon :P

Nu ska jag dega resten av kvällen. Det förtjänar jag! Sådeså.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0